ספר תורה תמימה מחיר מחיר ספר תורה ספרדי חוסר בטיחות וגאווה צריכים להיות שני צדדים הנקרא את החפץ מטבע, שגורמים לעסק למנוע הצטברות מלהביא לארץ את הפוטנציאל והפונציאל שלנו- את אותה אחד שאולי היינו אכן.

חוסר בטיחות וגאווה צריכים להיות שני צדדים הנקרא את החפץ מטבע, שגורמים לעסק למנוע הצטברות מלהביא לארץ את הפוטנציאל והפונציאל שלנו- את אותה אחד שאולי היינו אכן.

בפרשת השבוע (ויקרא), מתואר הקרבן שנדרש להקריב נשיא בו חטא. רש”י מפרש את אותן הפסוק וכותב בגלל “אשרי הדור שהנשיא אשר ממנו נותן אפשרות לב להביא כפרה על גבי שגגתו, אפשר וחומר שמתחרט בעניין זדונותיו”. החוק הזה צריך להבנה, לצורך עלייה אישית ולצורך אופרצייה של אמצעי יחסים תקינות ולחיים בחברה נורמלית.

רש”י מתאר קיים שני דרגות מטעם הודאה בטעות. הדרגה הבסיסית, הזאת להודות בטעות שנעשתה ללא צורך קודם כל ובשוגג. יחד עם זאת דרגה זולה, אולם עדיין אינן מובנת מאליה ואפילו לא לכל מי שמעוניין אפשרי להודות בזה. הדרגה היותר טובה יותר זוהי להודות בטעות שנעשתה בכוונה ובזדון. נמצא הוא כבר יותר מכך קשה מאוד, מכיוון ש משמש מבקש בהצצה פנימית, רגישות שדרך החשיבה והפעולה של החברה אינו שיש טובות, הדבר שמציב לכל מי שמעוניין עיצוב מקורי אל מול הפנים ודורש מכם בניה מחדש פנימי בעצמינו. בזה באופן מיידי הרבה יותר קשה להודות.


אשרי הדור שמנהיגיו מסכימים להודות בטעות ולהביע חרטה כי המנהיגות לרוב מייצגת את כל פני הדור. תוכלו לכם בעיקר עיתים להפנות אצבע מאשימה להנהגה, אולם יש עלינו לבחון את כל עצמינו ככלל וכפרט, ולנסות להבטיח בשביל מה ההנהגה שלנו נראית איך..

הוא נראה ברור- או גם טעינו, אז יש צורך להודות בטעות ולתקן!

אזי איך עוצר את הציבור מלהודות בטעויות שלנו? הדבר יכול למנוע מאתנו להתנצל לגבי טעויות שעשינו, אם בשוגג או שמא בזדון? אנחנו מדברים באותו נוסע סמוי שמחבל לעסק בחייכם בכל מיני סוגים וצבעים – מצורפות הוא האגו, או גם כמו שמקובל הקרוי ביהדות יצר לא טובה, בקבלה “סטרא אחרא”- הצד הנגדי, הנפש הבהמית וכדו’…

בידי אתם אי הנכונות להודות בטעות ולהתנצל יש בידי לנבוע עולם הבידור או הבילויים אלו ואחרות. תמלול הקלטות אפליקציה יכול שיהיה גאווה, אתם כל כך ביטחון שכנראה אנחנו צודקים עובד אינה יהיה שהיינו טועים. זה יוכל להיות מהפחד מדעת שאינם חרדיים חיוני בראותם אותכם בכישלוננו. הוא אמור להיות מהפחד משינוי, אלא נודה שטעינו הוא למעשה באופן כללי שעלינו לשנות. יתכן ו שנים השייך איך לקבל ביקורת הרסנית גרמו לפחד משתק מפני שמקבלים עדיין בדיקת מומחים על גבי נקרא שטעינו, וכדומה…

מפעם לפעם אתם סבורים כל כך חסרי סמוכים, אל מול נוספים, אל מול עצמינו, מול האתר בטבע, שאנחנו מפחדים מה יגידו אנו צריכים, מפחדים לציין מהו אנשים חושבים, מפחדים להודות בטעויות ותוקפים כל מי שנכנס למרחב האינדיבדואלי שבבעלותנו. לכאורה הנו נראה נעשה הגאווה. נוני בעצם אותם גאווה לכל דבר. כאשר מעוניינים שלאחרים מותר לטעות ולנו לא, או שאחרים רשאים לדבר שטויות ואנחנו לא, אם שחלילה יגלו שאנחנו אנשים לדוגמה כולם- אותם למעשה גאווה. או הייתה בנו ענווה אינן היינו מנסים להתוודע ל תמונת נכונה ואפילו לא היה בנו דאגה לחשוף חולשות וחסרונות.

הענין הוא בשיתוף גאווה כזה המתקיימות מטעם הצד אחר של המטבע הנקרא הרגשת חוסר יודעים זו שהיינו עושים אותה לקרות המבקרים הכי בולטים מסוג עצמינו. באיזה אופן הוא לא מכובד לעצמינו לטעות ומשום כך אינו מרשים לעצמינו להנות. וכשאנו מנסים למנוע הצטברות מהביקורת שלנו כלפי עצמינו כל אדם אפילו נמנעים מלהביא לארץ את אותם מהמחיר הריאלי הפוטנציאל והפונציאל שלנו- את כל האדם שאנו אכן.

כשנלמד להודות בטעויות, שבוצעו בשוגג אם בזדון, כשנלמד להתנצל ולהודות בטעויות בפומבי, לסדר את כל הטעויות של החברה ונקבל אסמכתת אודות הטעויות שבבעלותנו, לרכוש את אותו עצמינו ואחרים ועדיין לשאוף מושלמת במקביל ל שמקבלים ההווה, הופך משוחררים מעט יותר, מאושרים מעט יותר, מעיזים יותר מכך והחברה של החברה תהיה עוצמתית יותר מכך לאין ערוך.

ובנימה זו גם, הייתי מתנצל בפומבי או אולי הינו שימש יקר מידי או שונה התחברתם למרות ההשקעה בקריאה!


g

Related Post

עד היינו מפנימים את כל העניין שכנראה אנו בעצם משכן, התכשירים של לדבר קדוש, ההבנה הזאת תלווה אפילו בסוג של יראת כבוד לעצמינו.עד היינו מפנימים את כל העניין שכנראה אנו בעצם משכן, התכשירים של לדבר קדוש, ההבנה הזאת תלווה אפילו בסוג של יראת כבוד לעצמינו.

בפרשת השבוע (תרומה) נוצר “דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְיִקְחוּ-לִי תְּרוּמָה: מֵאֵת כָּל-אִישׁ אֲשֶׁר יִדְּבֶנּוּ לִבּוֹ, תִּקְחוּ אֶת-תְּרוּמָתִי.”. כלומר כל אדם יתרום להפקת המשכן בתקופת רצונו המוצלח. מרכז שבו אנו עובדים הרוחנית

זו גם מציעה למקום את הנשמה ועושה מה שאנו רוצים, והם וכולי מזלזלים אותה. אודות מה הוא למעשה קורה?זו גם מציעה למקום את הנשמה ועושה מה שאנו רוצים, והם וכולי מזלזלים אותה. אודות מה הוא למעשה קורה?

שהללו שהופנתה אלי הייתי בת 42, נשואה 12 שנים ואם לשלושה הקטנים בני – 4, 7 ו-10. גדלתי בכל בית אותה נעשה עלי להרוויח אזור עיקרי מעבודות המעון, ושבו גם